12 آخرین
  1. #1
    تاریخ عضویت
    خرداد 1403
    نوشته
    8,987

    بالانس چرخها دستی يا درجا

    یه دو هفته یی هست که میخام ماشینم رو ببرم برای بالانس منتها موندم ببرم دستی که هر چرخ رو در میاره و بالانس میکنه یعد چرخ بعدی یا بالانس درجا
    از یکی دو نفر پرسیدم میگن درجا خوب نیست دلیلی هم نگفتن

    حالا موندم کدوم ببرم ماشینم هم 206 صندوقدار هست

    مزایا و معایب هر کدوم رو بگید

  2. # ADS
    بالانس چرخها دستی يا درجا
    آگهی بازرگانی تبلیغات هوشمند
    تاریخ عضویت
    امسال
    نوشته
    1026
     
  3. #2
    تاریخ عضویت
    خرداد 1403
    نوشته
    8,987
    دستي كه اون جوري خوب بالانس نميشه اصلا. من فقط درجا بالانس ميكنم فقط فقط فقط درجا خيلي هم ماشينم عالي ميشه تو سرعت هيچ لرزشي پيدا نميكنه ماشين. من چند ساله درجا بالانس ميكنم .
    عيب؟؟؟
    به نظره من بالانس دستي خيلي خطا داره . من تو اين مدت كه بالانس درجا ميكنم تا حالا عيبي نديدم .

    نرميو راحتيه تو ماشين و بي صدايي و نداشتن لرزش تو سرعت بالا هم بعد از بالانس درجا كاملا محسوسه

  4. #3
    تاریخ عضویت
    خرداد 1403
    نوشته
    8,987
    بالانس روي كار خيلي بهتر چرخها رو بالانس ميكنه تنها عيبي كه من ديدم اينه كه اگر طرف يه كم سرعت عملش كم باشه باعث سايش كناره هاي لاستيك ميشه
    اما ماشين خيلي فرق ميكنه بعد از بالانس

  5. #4
    تاریخ عضویت
    خرداد 1403
    نوشته
    8,987
    من هم هميشه بالانس درجا مي برم. تو بالانس دستي فقط رينگ و لاستيك بالانس مي شه. ولي تو بالانس درجا كل مجموعه چرخ بالانس مي شه .

  6. #5
    تاریخ عضویت
    خرداد 1403
    نوشته
    8,987
    بالانس در جا معولا بهتره. اما بعضي از رينگ و لاستيكها با بالانس درجا اصلا بالانس نميشن. بايد از ماشين در بيان و بالانس 2 طرفه بشن. رينگهاي بالاي سايز 18 و پهناي 9 اينج با لاستيك فاق كوتاه معمولا اينجورين.

  7. #6
    تاریخ عضویت
    خرداد 1403
    نوشته
    8,987
    من هر دوتاشو بار ها امتحان کردم.
    درجا خیلی بهتره.

  8. #7
    تاریخ عضویت
    خرداد 1403
    نوشته
    8,987
    بالانس روی کار بهتره ! یا بالانسی که چرخ جدا شده و با دستگاه زده میشه ؟!

    وقتی بالانس رو کار میشه ! .. و بعد همون بالانس رو میارم روی دستگاه ! .. دستگاه ok نمیشه ! .. منظورم اینکه انگار لاستیک بالانس نیست و فقط تست لرزش فرمون و بدنه هست !

    اگر کسی در این زمینه اطلاعاتی داره کمک کنه.

  9. #8
    تاریخ عضویت
    خرداد 1403
    نوشته
    8,987
    بعضی وقتا تو ماشین های داخلی مثله 405 دیدم که دیسک ترمز هم بالانس نبوده و با بالانس روکار برطرف شده.
    اگه کیفیت ساخت قطعات متحرک چرخ مثل توپی یا دیسک بد باشه و بالانس نباشن با بالانس روکار برطرف میشه.

    ولی اگه لاستیک دو پوسته شده باشه با هیچ کدوم رفع نمیشه .(لایه های داخلی لاستیک بعضی وقتا از هم جدا میشن اصطلاحا میگن دو پوسته شده لاستیک.)

  10. #9
    تاریخ عضویت
    خرداد 1403
    نوشته
    8,987
    بالانس درجا چرخ و پلوس و بلبرینک و کاسه و ... رو با هم بالانس میکنه بسیار بهتره



  11. #10
    تاریخ عضویت
    خرداد 1403
    نوشته
    8,987
    اینو کاملا تست کردم !...

    چرخها رو در اوردم بردم بالانس .. دستگاه هم ایتالیایی بود .. دیگه گرونترین دستگاها بود .. طر ف هم اینکاره ..

    انداخت روی ماشین .. رفتم یه دور زدم باز هم لرزش داشتم !>..

    ولی همون لاستیکو اورد روی کار زد ..ماشین بالانس شد ! ...

    خوبی بالانس روی کار هم اینه که یک بار بالانس کنی دیگه لازم نیست بالانس کنی ! کافیه روی دیسک و رینگ علامت بزاری ! .. و هر بار که لاستیکو باز میکنی دوباره روی همون علامت ببندی

12 آخرین

کلمات کلیدی این موضوع

بهترین بک لینک - سئو سایت - سفارش رپورتاژ آگهی - خرید آنتی ویروس - سیگنال فارکس تلگرام - خرید لایسنس نود 32 - دکتر اورولوژی تهران -
وان ایکس بت
خرید گوشی آیفون -
سایت بازی انفجار
سایت بت
جت بت
سایت enfejar
jetbet
تحلیل بیت کوین -
سایت پیش بینی فوتبال
منابع آزمون آیلتس -
سیب بت
بهترین بروکر فارکس - سایت تتر -
بازی انفجار
ردیاب - دانلود تراست والت - استخر پیش ساخته - دانلود سریال هیلو -
پوکر
betball90
بازی انفجار
سایت جت بت
سایت انفجار
آموزش تعمیرات موبایل شیراز - قرص تاخیری -
سایت انفجار
بلوک سبک - فلزیاب - نیازیها -
betorward
وان ایکس بت
مجله ارژنگ - مجله فانوس فکر - مجله نارمک - مجله تهران نو -
سایت jetbet
اخبار روز - بروز ترین

ورود

ورود